Cvičenie na boky - cviky na boky

 

Základným cvikom na oblasť bokov a zadku sú cviky -takzvané výpady

Ako vidíme na obrázku stojíme rovno (pokiaľ vám to nerobí problém zoberieme si do rúk závažie) vykročíme jednou nohou vpred smerom do podrepu, aby sa koleno druhej nohy takmer dotklo podlahy a zas naspäť.

 

 


Druhá varianta výpadov, su výpady do strán (ako na obrázku) Týmto cvikom výborne precvičujeme jak stehná, tak aj zadok a boky. 

Technika je podobná ako pri prvej variente, avšak podiaľ nám to ohybnosť a kondícia nedovoluje, nejdeme úplne nízko.

 

Dalším dobrým cvikom na tuto oblasť je zakopávanie (vid.obrázok) Položíme sa na podlahu rukami aj nohami, následne cvičíme najprv jednu nohu (aspoň 20 opakovaní) potom druhú. Nohu (chodidlo) sa snažíme zakopnúť za seba (ako by sme sa chceli od niečoho odraziť, zároveň je pohyb chodila smerovaný aj mierne do hora. Cvičenie by malo byť rýchle a dynamické .

 

 

 

Vo video uvidíte ostatné cviky na boky

 

 

Novinky e-mailem 

Toto políčko nevyplňujte:

Testo24 carnitine
 


e-muscle.cz